تاریخ و ساعت امروز

1398/خرداد/30 8:00:05
  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش

کتاب هدف؛پانزده گام در رسیدن سریع به اهداف

كد كالا: 3133
قیمت: 3,600 تومان

نوشته : مرضیه جراحی، ناشر : تبسم؛پانزده گام در رسیدن سریع به اهداف

امتياز اين محصول
0 امتياز

کتاب هدف
پانزده گام در رسیدن سریع به اهداف
نوشته : مرضیه جراحی
ناشر : تبسم
ترجمه : -
شابک : 978-600-92159-2-8
تعداد صفحات : 168
شمارگان چاپ : 1100
نوبت چاپ : اول- 1390
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 3600 تومان
وضعیت : منتظر چاپ مجدد
درباره کتاب :
داشتن رؤیا در حقیقت تنها می تواند محرکی برای شما در آغاز راه موفقیت باشد.زیرا برای رساندن شما به خواسته ها ،تنها رؤیا پردازی کافی نیست.آنچه به طور مسلم می تواند شما را در رساندن به سعادت و موفقیت یاری رساند،داشتن هدف است.آن هم به گونه ای کاملا روشن و دقیق که باید از آن آگاه بود. وقتی هدف مشخص می شود،دیگر همه چیز تمام است.وقتی هدف مدار می شوید، به شیوه ای حیرت انگیز می توانید سرنوشت خود را تغییر دهید...
فهرست مطالب :
پیش گفتار
مقدمه
هدف گذاری مهم است
بنویسیم که چه می خواهیم
چگونه سریع تر به اهداف خود برسیم
15 گام اساسی در رسیدن سریع به اهداف
گام اول - هدف خود را به طور دقیق و بسیار جزئی مشخص کنید
گام دوم - برای رسیدن به هدف ، برنامه ریزی کنید
گام سوم - ایمان داشته باشید که به هدف خود می رسید (قدرت باور)
گام چهارم - تلاش کنید و همه روزه برای رسیدن به هدف خود،اقدامی انجام دهید
گام پنجم - خود را در شرایطی که به هدف رسیده اید ،تجسم کنید (قدرت تخیل)
گام ششم - بر روی هدف خود تمرکز کنید
گام هفتم - از مشکلات و تجارب تلخ موقت مسیر،اهرمی قوی برای رسیدن به هدف بسازید
گام هشتم - افراد موفق را در زمینه ی هدف مورد نظر ، الگو قرار دهید
گام نهم - از قدرت ضمیر ناخودآگاه خود استفاده کنید
گام دهم - در انتخاب مسیر برای رسیدن به هدف ، انعطاف پذیر باشید
گام یازدهم - برای رسیدن به هدف به خدا توکل کرده و دعا کنید
گام دوازدهم - اشتیاقی سوزان داشته باشید
گام سیزدهم - در مسیر رسیدن به هدف،ذهنیتی مثبت داشته باشید
گام چهاردهم - فرصت را از دست ندهید
گام پانزدهم - به دیگران نیز کمک کنید تا به خواسته های خود برسند
الگوهای هدف نویسی
الگوهای هفت پله ای برایان تریسی
الگوی هدف نویسی آنتونی رابینز
الگوی هدف نویسی بر اساس هدفمندی (برایان تریسی)
منابع پیشنهادی

برچسب محصول